søndag 23. januar 2011

Nytt familiemedlem!

Den siste uken har omgangssyke vært på besøk i drømmehuset, så her har det meste av arbeid stått stille. Hvis jeg skal gå dypt i meg selv, må jeg si jeg har gjort en ny erfaring de siste dagene.. En syk sykepleier er faktisk verre, enn en syk mann. Jeg trodde ikke jeg var verre hypokonder enn Espen, men nå som vi for første gang har vært syke på likt, må jeg nok stikke hodet opp av jorda og si at jo. Jeg er verre! Til mitt forsvar har jeg mye kunnskap da, og ser for meg mye fælt.. Omgangssyke er ikke bare omgangssyke når jeg har det.. ;) Flaks for oss var det at vi har en snill Mormor som tørket oppkast, vasket stinkeklærne og passet barna.

Men i dag var vi heldigvis litt bedre, og kunne hente familiens nyeste tilskudd:



Er ikke George søt? :) Han er en bitteliten pus på 5-6 uker, som ble funnet da han var nyfødt, i en sammenknyttet bærepose sammen med søsknene sine i vinterkulda. Noe mennesker er bare så onde at jeg skjønner ikke helt hvordan de får sove om natten.. Men vi trengte virkelig en katt til, så her skal vi passe bedre på han.

Denne pusen her virker nemlig ikke..



Vi har mus på et kryploft ute, og hva gjør Anton? Han ligger bare på en spisestuestol og sover hele dagen. Kan til nød flytte seg for å spise mat, eller gå en snartur på do. Så vi håper den nye lille pusen vil gjøre litt mer nytte for seg etterhvert.. :)

Jonathan ble, akkurat som oss voksne, ganske forelsket i den nye pusen. Det er nemlig ingen som steller bedre med "AAAAAA-kooon" enn han her i huset (og det er vel antagelig grunnen til at han nekter å gå ut og.. ;) ), så han ble blid da han skjønte at pusen skulle være med oss hjem..



Her måtte han få en aldri så liten nattekos..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar