mandag 1. november 2010

Ehm. En mindre pen del av drømmehuset..

Ok. Her er et FØR-bilde, av loftstuen vår. Det er nesten så jeg ikke tør vise fram disse bildene engang, da jeg er redd andre skal tro vi er skadet som har kjøpt dette her. Og attpåtil kaller det drømmehuset vårt..



Syns du det ser ut som et hull i veggen, der alle rørene kommer ut, så ser du riktig. Hull rett UT til ytterplankene. Når man gikk i trappen kunne man kjenne vind i håret nærmest..



Så forskjellen ble ikke stor da vi rev ned det som var av planker heller. Her må jeg si jeg er særdeles skuffet over egen innsats. Jeg trodde det var lett å rive ned en vegg, men plankene satt så beinhardt at jeg ikke fikk rikket de engang. Ikke en cm. Og da må jeg nevne at jeg syns det er svært overraskende hvor stor skade en liten lekebil i metall kan gjøre.. Når jeg dæljet løs alt jeg kunne uten å lage store hakket..



Men dette fikk jeg til. Ganske enkelt var det også. :) Eneste som var litt skummelt her, var at trappen er jo en dødsfelle, så man må passe seg for å ikke falle ned og knekke nakken. Etter å ha arbeidet i trappen her i helgen har vi begynt å vurdere å kjøpe ny trapp.. Men så var det det med å ha en gammel, knirkete og rar trapp da. Vi får tenke oss nøye om. :)

Og for dem som måtte lure.. Det aller første bildet i dette innlegget er veldig dekkende for hvordan det ser ut oppe. Det meste ser sånn ut faktisk. Ikke uten grunn at jeg som er allergisk mot furu nærmest må ta en allergipille for å gå opp trappa! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar