torsdag 20. juni 2013

Lenge siden sist

Her ble det lenge siden sist innlegg, huset har i grunnen levd sitt eget liv de siste månedene. Det er sommer og sol, og vi er for det meste ute, så lite blir gjort inne. 

Krakken på verandaen her er min favorittplass..


Angrer ikke på disse hyllene, som ble laget av en plankerest i fjor (den stygge gradestokken er mannens bidrag til interiøret!).


Bildene ble ikke akkurat de beste, men i år har vi endelig fått surret oss til å kjøpe nye hagemøbler.. De gamle hadde faktisk store sopper voksende på seg, så det var på høy tid. I butikken led vi valgets kval, om vi skulle ha høye spisemøbler eller sofa.. Nå er jeg ikke i tvil om at sofa er min favoritt, men med to små var det mest praktisk med spisebord. Dette settet er imidlertidig såpass lite at det hadde vært goood plass til en sofa her og. ;)



En liten bit av hagen, grønn og fin. De store trærne på bildet må dessverre hugges, og når de forsvinner har jeg planer om å plante litt forskjellig av busker og planter her. Men siden det antagelig kan komme til å drøye i ca hundre år til, er det fortsatt en langsiktig plan.



Akkurat i dag er det 5 år siden jeg giftet meg med drømmemannen, og vi har trebryllupsdag, som det heter. Da syns jeg det passet godt med et oliventre til mannen. Og BINGO, det var akkurat det han ønsket seg! ;)


Mens jeg, jeg fikk en fantastisk blomsterbukett. Jeg er kresen på blomster, og syns at om man først skal kjøpe avskårne blomster er det koselig om det er lagt litt omtanke i dem. Dvs at de ikke er rasket med seg fra Statoil eller noe lignende. Flaks er det for meg da, at jeg fikk langstilkede, kraftige roser. :)


Heldig er jeg! :)



2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bryllupsdagen deres !!! Jeg husker det som det skulle vært i stad hehe , enda jeg ikke var der . Husker jeg fikk bildene fra bryluppsdagen deres i Spania og hvor vakkre dere var ! Det var veldig rart å se den vesle jenta mi som hadde giftet seg og var så en, så nydelig brud. dere er heldige begge to ! Verandaen deres er så nydelig , med gammeldagse snirkelier , den koselige krakken og de søte pynte tingene der ute. Jasså så han ønsket seg et Oliventre ?? Hmm nesten for godt til å være sant ;) Rosene du fikk var helt skjønne og de får nok jeg også nyte litt i morgen når jeg kommer på overnattingsbesøk til gullungene . God natta jenta mi ! Klem klem

    SvarSlett
  2. Jeg venter og venter på et nytt innlegg her nå , kommer det snart ??? God onsdag til dere ! Klem

    SvarSlett