fredag 18. januar 2013

Litt mer ommøblering

Med litt ommøblering på gjesterommet har vi nå fått et bord til overs. Den siste uken har det stått på stort sett alle ledige plasser i huset, og nå er det kommet hit..

 
Jeg syns egentlig det passet ganske bra! Men igjen.. det har jeg tenkt på de fleste andre plassene og, og når det går litt tid ombestemmer jeg meg igjen.. Vi får se. Når vi bestemmer oss for den rette plassen skal det nok få litt pynt på seg og.

Lillebror i huset er stadig syk, han er vel i akkurat perfekt alder til å få ALT som går. Derfor ble det en lat formiddag med litt barntv i går..

 
Flaks var det da at lillebror fikk Tittentei-dvd til jul!
 
Jeg ble litt overrasket over at det slo an, trodde de kom til å kjede seg, men med feber klarte det ihvertfall å underholde lillebror. ;)
 
I går kveld spurte storebror så pent om ikke lillebror kunne sove hos han, "siden du får jo lov til å sove sammen med pappa bestandig". Jeg er svak for gode argumenter, så det fikk de selvfølelig.  
 
 
Det ble ganske mye fnising før de sovnet, men til gjengjeld sov begge barna hele natten. Hos oss hører det til ekstremt sjeldenhet, så jeg våknet uthvilt halv seks(det er også svært sjeldent), -deilig! Det spørs om jeg ikke kommer til å si ja neste gang de spør og. ;)

1 kommentar:

  1. Hææ sov de hele natten ?? Det var da merkelig , jeg hadde kanskje trodd at de hadde stått opp midt på natten for å leke . Du , er det ikke bjørnen Theodor da ?? Titten tei var jo den tredukken, hvis jeg ikke husker feil. Den gammle fine bordet passer veldig godt der ser det ut til. Ble så fint under brudebildet av dere ! God bedring til lillemann og håper ikke flere får det ! Klem til verdens fiiineste jente .

    SvarSlett