fredag 8. februar 2013

Lys-slynge

Gjesterommet er gått fra å være et lite brukt rom, til å bli brukt minst tre dager i uka, til trening. Ganske fornøyd med at vi har holdt oss i skinnet og kommet i gang med trening igjen, selvom det ikke er like ofte som i gamle dager.
 
Lampe har manglet i all evighet, og nå var jeg lei av å trene i mørket, så da hang jeg opp en lys-slynge. Den lyser faktisk ganske greit opp, sammen med nattbordlampa..
 
 
Har i all evighet spart på disse fine hjertespikrene fra Home&Cottage, endelig fant jeg ut hva jeg skulle bruke de til.. Veldig fine, men de er så kraftige at hele vinduslisten sprakk opp da den kom opp. Ikke noe jeg tar så tungt, da nye vinduer står høyt oppe på to do-lista her i huset!

 
Og her kan gjestene våre sove..
Plutselig forsvant nattbordlampen, og inn kom vaskefat i steden..
 
 
Sengen har gardiner festet rundt hele kanten, og under ligger alt gammelt babyutstyr, og en stk katt oppi babykurven, stort sett hele dagen.

1 kommentar:

  1. Det var lurt , det ble fint også ! <3spikere har jeg aldri sett før , men det var veldig fint. God klem til deg!

    SvarSlett