onsdag 9. januar 2013

Nytt år, med nye muligheter..

Koselig var det med jul, men enda bedre da hverdagen kom i gang igjen. Jeg liker den best jeg!
 
Deilig var det å kaste ut all julepynt og juletre lille nyttårsaften. Etter en mnd med julepynt var det godt å ta frem pastellfarger igjen..
 
 
Jeg liker nok hverdagslooken vår best!
 
 
 
Med nytt år følger selvfølgelig også forsettene.. Planene for dette året er å leve sunnere, trene mere, og være latere sånn ellers. Så da får vi se da, hvordan det går med husprosjektene fremover.. ;)
Det har nå ihvertfall ført til at gjesterommet har måttet gå igjennom en liten ommøblering, og ikke av den penere sorten, men jeg skal komme meg noen oppdateringbilder! ;)

1 kommentar:

  1. En liten ommøblering på gjesterommet ?? Hva driver du med nå da ? Jeg er enig i at det var deilig å få vekk julepynten. Dere har det jo alltid så fint ! Jeg har også begynt å trene , og har fått treningsprogram av fysioterapauten. Elipse maskin , var det det dere kjøpte ? Svar på bloggen min da , med drømmehuset. Klem

    SvarSlett