mandag 3. desember 2012

Ny julekrans

I går kom det endelig opp krans på døren.
 
Jeg har aldri vært fan av pyntede kranser, med masse sløyfer, kongler og annet dill, så vi pleier kun å ha en enkel krans til jul. Men i år har vi oppgradert litt, og hengt på et instrument og litt hamp-tråd. Jeg syns det gjorde seg!
 
 
Resten av trappen ble pyntet forrige helg, for det meste med små detaljer i natur.. Til høyre på benken har vi plukket et mini-juletre og satt i vann..
(Ledningen er kanskje ikke så stilig, men den gir fint lys på busken i hagen.. Også har den i det minste julefarge!)
 
 
Våte votter, luer og skjerf er noe av det jeg liker minst med vinteren. De blir ofte liggende utover gulvet mens de tørker, og skaper rot, så nå har jeg tatt saken i egne hender.
 
En jernring til å henge det opp i. Kanskje ikke det peneste, det heller, men veldig praktisk! Og bedre enn vottekaos på gulvet. :)

 
Pakkekalenderen har også kommet opp på veggen. Stor stas for alle sammen, og ekstra kos for to slitne småtter som kommer hjem fra barnehagen, å få etter middag.

 
I dag ligger det vaskekluter som vokser i vann i pakkene! ;)

1 kommentar:

  1. Nydelig julepyntet hos dere ser jeg . Kransen var også veldig fiiin ! De klutene har jeg aldri hørt om før... vokser i vann hmm. Ja jeg sitter nå her med feber jeg da , men hvor kan jeg ha fåttt dette da tro ??! Klem

    SvarSlett