mandag 17. desember 2012

KAoS

Skulle gjerne likt å si at julefreden har senket seg, men her i huset er det vel tvert imot. Her hersker noe som ligner julekaos i steden. (Note to next year: Starte utrolig mye tidligere med innkjøp av julegaver og andre forberedelser, for alt tar tid til sammen, selvom det er småting som går fort alene..)

Men noen ting er heldigvis i boks, og dette er pepperkakesmåbruket vårt:


Kanskje ikke så fint som jeg hadde håpet, men det er lys inne i selve huset og minilåven, så det lyser koselig om kvelden. Det syns kattene og, for den ene katten har alt sleiket på det. Herlig!

Jeg har senket standarden i år, det blir ikke så mye som en hjemmelaget medisterkake, og surkålen kommer fra pose. Sånn må det bli når vi mye heller vil kose oss enn å slave rundt. Jeg tror det blir jul likevel jeg, og vi gleder oss veldig til å hugge og pynte juletre, sette frem grøt til nissen og pynte gullungene til jul. :)



1 kommentar:

  1. Ååå så nydelig pepperkake småbruk dere har laget !!! Med LYS også ??? Hæ ! Skjønner kke hvordan du får alt til. ( Helga) Jeg smakte på nydelig smultring hos mamma og pappa i dag , som du har laget ...veldig god ! Det var nøye plukket frem EN til hver til kaffen. Flink du jenta mi , men du og dere må kke slite dere ut for julekosen er viktigst.Og at vi har hverandre. Det er det beste. Klem klem

    SvarSlett