torsdag 25. oktober 2012

Slagbenk

Lenge har jeg ønsket meg slagbenk, så da mamma ringte fra Sverige og lurte på om hun skulle kjøpe med en, var jeg ikke i tvil.
 
Dessverre er den NØYAKTIG 0,5 cm for bred for plassen jeg hadde planlagt for den, så den må stå under kjøkkenvinduet..
 
 
Planen var jo at den skulle stå ved veggen under hylla, men vi får tenke litt på hva vi gjør..
 
 
En eller annen gang har jeg jo litt lyst til å slå ned veggen inn til barnerommet (den veggen klokka henger på), og lage større kjøkken, så kanskje vi bør fremskynde det? ;)
 
Vi får tenke litt til over saken.. I mellomtiden skal den få stå der den gjør, til stor glede for to småtroll som stadig må "hvile" der i løpet av dagen.
 
(Grunnen til at vi ikke tenker at vi bør finne oss en annen slagbenk i stedenfor å utvide kjøkkenet, er at denne her har kule finesser.. Oppbevaring under setet, OG man kan dra den ut til en passe bred seng. Kult, ikke sant? )
 
 
 
 
 

1 kommentar: