søndag 7. oktober 2012

Ny lykt

Jeg har såvidt kikket på lykter i denne stilen, og planen var å kjøpe en også, så da jeg var ferdig på nattevakt og fikk med meg denne pakken hjem på morgenkvisten ble jeg veldig glad!
 
 
Det var jammen ikke verst med en så fin avskjedsgave. Jeg har nemlig bare en enslig natt igjen, før en ny hverdag, i ny jobb venter. Det skal bli deilig å kunne sove om nettene igjen, og heller jobbe på dag/kveld, selvom den nye hverdagen sikkert blir hakket mer kaotisk for familien..
 
Storebror lurte på hvorfor vi skulle ha den KJEMPESTORE lykten på kjøkkenbordet, og jeg spurte; hvorfor tror du? Da resonerte han selv seg frem til at det måtte være fordi han før på dagen hadde knust en stor, tung krukke. BINGO! Derfor forblir lykten i høyden en stund til, ihvertfall så lenge de to små villmennene i huset har sparkesyklene inne (Jepp, du leste riktig! ;) ).

2 kommentarer:

  1. Gulp !! Den store tunge krukker som ble knust , var kanskje den gamle fine du fikk av meg ja....Så koselig gjort av kollegaene dine da . Lykten er jo kjempekoselig ! Klem klem

    SvarSlett
  2. Så fin avskjedsgave!
    Rommet i innlegget under var utrolig koselig barnerom :)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn,
    eller kanskje en lekker lue fra italienske Barnum - prøv lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett