torsdag 30. august 2012

Travle tider

I dag har jeg vasket vinduer (noen av dem!!), og satt inn innervinduer igjen. Det er vel tegn nr 1 på at høsten har kommet, kveldene er blitt kaldere og mørkere..
 
Det fine er at vi kan rydde frem lysestaker igjen, og være late inne med god samvittighet. Jeg har omsider fått plukket inn litt lavendel også. Etter å ha rustet opp blomsterbedet ute fristet det ikke å klippe ned noe der, men bittelitt lavendel unnet jeg oss.
 
 
 
De siste ukene har vært travle, og de fleste prosjekter er nedprioriert. Jeg har begynt i ny jobb, og siden jeg fra før har jobbet på natt, jobber jeg litt begge steder i oppsigelsestiden. Det lar seg greit kombinere, men særlig mange husprosjekter i tillegg blir det ikke tid til. Vi får satse på at det tar seg opp om noen uker. :)
 
Vi var en tur i skogen her om dagen. Optimistiske hadde vi med oss en rimelig stor bøtte, som vi så for oss skulle bli full av bær.. 
 

 
Vel, vel. Her er resultatet. Den bøtta var større enn først antatt, men disse bærene holder jo til noe godt da.

2 kommentarer:

  1. Ja du står på noe skikkelig , må jo bli helt utslitt du. Noen bær er bedre enn ingen bær ! Masse antioksidanter ! Jeg har gode minner med de boksene der... klem klem

    SvarSlett
  2. HEI LINE :)
    SÅ KOSELIGE BLOGG DU HAR !
    LEGGER MEG TIL Å FØLLE DEG :)
    JEG HAR DESVERREIKKJE FÅTT HENTET NOE BÆR I ÅR SUKK...
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett