onsdag 4. juli 2012

Utevask

Jeg var så heldig å få denne flotte vasken til bursdagen min, i april.. Vel, min kjære mann ble ikke like begeistret, og jeg har måttet kjempe for å få den opp. I dag kom den endelig opp på veggen, og gjett hvem som skrudde den opp likevel.. Jeg utnyttet at han er syk og svak og ikke orket å kjempe imot!


Men det er sant, da. At det er greit å kunne vaske hendene ute og, særlig vi som er så glade i å grave i jorden, og leke i låven.. Nå mangler bare en lur løsning med kran!


Vi har også omsider funnet en plass til denne kabeltrommelen..


Etterhvert skal den beises i samme farge som gulvet, men det har ingen hast.. Solsengen (eller rullestolen! som barna kaller den) er grusomt stygg, og jeg håper den kommer til å dø i løpet av sommeren, men dessverre virker den veeeldig holdbar. Det fine er jo at det ikke er så farlig med litt is, melk og annet gris på den da. Jeg får bare fortsette å kikke på fine rottingsolsenger og drømme meg bort... 

Nå står noen timer med symaskinen på planen. :)


1 kommentar: