lørdag 16. juni 2012

Eldgammel dør!


Huset vårt er stadig under oppussing, det går sakte, men fremover. Det aller meste blir hvitt, og hvis man kikker ekstra nøye på veggen bak døren, gir det en god pekepinn på nøyaktig HVOR mange strøk hvitmaling som har gått med. I hele huset!

Denne døren tror jeg alltid har vært i huset (som ble bygget i 1904), og planen var å male den..




Heldig som jeg var fikk jeg lurt min bror til å pusse den ned først, da jeg er i overkant lei av å slipe og male dører. Egentlig skulle han male den og, men til min lykke hadde han glemt å få med seg malingsboksen den dagen han hentet døren, og det er jeg jammen glad for. For den her var så FIIIN at den skal få være som den er. Et lite strøk med lakk skal den få, men det er alt. Tror det kommer til å bli fint mot alt det kritthvite som kommer.. :)


1 kommentar:

  1. Herlighet for en spesiell,sjarmerende og nydelig dør. Jeg er misunnelig ! Klem

    SvarSlett