tirsdag 29. mai 2012

SNART

Jeg er forferdelig utålmodig, men akkurat når det kommer til drømmehuset har jeg vært svært så tålmodig (syns jeg selv, i det minste!). Siden vi kjøpte huset og flyttet inn da jeg var høygravid med lillebror visste vi at ting måtte ta litt tid, og la oss en plan om å bli ferdig med første oppussingsrunde innen et års tid. I slutten av august blir lillebror 2, og ennå er vi ikke helt ferdige. Ting tar tid, vi ble litt late og lei etterhvert.. Men! Nå er vi veldig nære ved å bli ferdige med snekringen inne i huset. Denne veggen her har jeg aldri sett med panel, da det har manglet helt fra vi overtok huset, så det som antagelig ser stygt ut for alle andre er nesten vakkert for meg. ;)
Bare tonnevis med maling som skal til, så blir det så fint så. :) (For den som lurer, gjenstår både skifting av vinduer i 1. etg og ny kledning til hus, låve og bryggerhus etterhvert, men det haster ikke). :)

1 kommentar:

  1. Jeg synes dere er så flinke og får det til. Det blir så bra. Klem

    SvarSlett