onsdag 29. februar 2012

Jesus bor på stolen!

Noen nye loppekupp har kommet inn i heimen. Nattbordet skal bli drømmemannen sitt, og stolen er en bonus. Ikke helt sikker på hvor den skal være med andre ord.



Den hvite Jesus-figuren kostet 30kr, og ble også med hjem. Da lille storebror fikk se den, skjønte han ingenting. For Jesus bor jo i kirken, hvorfor er han på stolen vår da? Hvorfor?! 3-års alderen er herlig nyskjerrig. Morsomt er det å høre alle de rare tankene som svimler rundt inne i det lite hodet. Og denne dagen var det altså Jesus, og hvorfor i alle dager han var i gangen vår, som var problemet. Hehe.



Jeg er veldig glad i strå-mønster servise. Samler på det gjør jeg også, men å finne kun en av typene har jeg lagt litt på is. Vi samler generelt på alt som har stråmønster, så blir alle delene et helt servise til slutt. Denne dagen fant jeg mine første middagstallerkner også, veldig fornøyd med det. En veldig morsom måte å få det i huset, er det iallefall, å samle på loppeservise. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar