onsdag 1. februar 2012

I forrige uke gikk det i ett, med mye jobbing. Derfor tenkte jeg å være übereffektiv denne uka, men plutselig har ryggen min takket for seg, så da ble det dårlig med det. Nå ligger jeg på sofaen og er ekstremt søt, "kunne du hentet en kopp te til, tror du?". Hoho, min mann sier det ikke holder veldig mange dagene før jeg får ta til takke med hjemmesykepleie i steden. Kan ikke skjønne det! ;)

Det eneste kreative jeg har fått til i huset er denne her:



Bildeveggen har endelig fått noen flere tilskudd. :) (Og ja, alle bildene henger på halv 12, du ser riktig.)

I helgen jobbet jeg, og siden jeg jobber om natten er det far som steller hjemme på formiddagen, mens jeg sover. Dette var det som møtte meg da jeg omsider våknet..



Om ikke annet var det hauger av nyvasket tøy, men rotet på bildene er veldig dekkende for hvordan resten av huset så ut. Jeg hadde ærlig talt mest lyst til å gå og legge meg igjen. ;)



Snekkerprosjektet mitt har mislyktes to ganger, så nå er jeg på tredje runden. Må bare orke å stå oppreist og bøyd før jeg setter i gang med forsøk 3. Gir meg ikke før det blir perfekt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar