tirsdag 20. desember 2011

Orden i sysakene..

bokstavlig talt! Etter å ha hatt mange syprosjekter på gang denne høsten har systuen fått seg en "helrens" fra topp til tå, og det er deilig!! Stoffer har blitt ryddet i, og alt er blitt sortert. Jeg følte meg så rik da jeg ryddet, for plutselig dukket det opp masse stoff jeg ikke kunne huske at jeg hadde engang.



I dag skal jeg sy julestrømper, og etter det skal symaskinen få stå i dvale noen uker, for at jeg ikke skal gå helt lei.

Ellers er vi faktisk ferdig med juleforberedelser nå, huset er skrubbet fra tak til gulv, alle pakker er kjøpt og levert ut, kakeboksene er fulle, og det meste av maten er kjøpt. Ganske så fornøyd med det, da har vi klart å bryte tradisjonen med at lille julaften bare er stress og kaos. I år skal vi i steden hogge og pynte juletre, sette ut grøt til nissen og lage marsipandyr. Vi har i grunnen gjort det alle andre år også, bare at vi i tillegg har handlet alle mat og masse gaver denne dagen. ;)

1 kommentar:

  1. Jeg er også ferdig med alt stress og mas som julen bringer med seg og jeg er så enig - fantastisk herlig :)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld
    klem klem

    SvarSlett