tirsdag 29. november 2011

Ikke alt lykkes..

De siste ukene har flere av disse damene flyttet inn i huset vårt, og jeg tror de liker seg greit, men gleder seg til å flytte videre etterhvert. ;)




Noen andre småprosjekter er også i sving, blant annet skal både kjøkkenbenken og spisebordet fornyes litt. Jeg viste jo også frem bilde av det fantastiske tapetvalget mitt, skikkelig søt (og dyr!!) bestemortapet, som skulle brukes på bakveggen av billyskapene våre.. Vel, etter å ha malt skapdørene ikke mindre enn 11 ganger må jeg kapitulere, og innrømme for meg selv at prosjektet mislyktes totalt. Det ble ikke pent, og i steden forsvinner skapene ut av huset. Inn må det da komme noe ganske snart, da det flyter av bøker, vinglass og pen-serviset. Problemet er bare å bestemme seg for hva, for det var ikke planen.. Men i løpet av denne uka håper jeg vi skal få bort kaoset igjen. Kjedelig var det ihvertfall, siden plan A virket så god.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar